loading...
شاهین دانلود
میلاد بازدید : 116 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

سگم رو بردم پیش دامپزشک منشیش میگه سگتون مریضه؟
میگم پ ن پ خودم هاری گرفتم سگم گفت آشنا داره منو آورد اینجا معالجه کنه

-----------------------------------

دکتر به مریضش میگه متاسفانه تو عکس پاتون از دو ناحیه شکسته

یارو میگه یعنی میخوایید گچ بگیریدش؟
پ ن پ می خوام بدم بچه ها با فتوشاپ درستش کنند


-----------------------------------


رفتم کفاشی میگم : آقا واکس دارید؟

میگه: واسه کفشت میخوای؟

میگم : پ ن پ رنجرم برای استتار صورتم می خوام

-----------------------------------



رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرش
خانومه اومده میگه می خواى فاتحه بخونى؟
میگم پ ن پ کلید نیاوردم موندم پشتِ در

-----------------------------------



رویه پشت بوم خونشونو داشتند اسفالت میکردنند یکم اسفالت اضافه میاد
پسرش میگه بابا میخوای بریزش دور
پ ن پ یه سرعت گیر می زنیم رو پشت بوم

-----------------------------------


رفتم سر قبر بابابزرگم
یارو اومده پیشم نشسته میگه فوت کردن؟
پ ن پ فردا امتحان ریاضی داره خودشو زده به خواب که نره

-----------------------------------


رفتم رستوران یارو میگه غذا میل دارید قربان؟
پ نه پ اومدم ببینم اینجا حقوق خوبه؟
از کارت راضی هستی یا نه




-----------------------------------


همسایمون ساعت ۱ شب پیانو زدنش گرفته رفتم دم خونش
میگه صدای پیانو اذیتتون می‌کنه؟
میگم پ نه پ می‌خواستم آهنگ سلطان قلبها رو درخواست کنم برامون بزنی‌ حالشو‌ ببریم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 794
  • بازدید کلی : 19,474
  • کدهای اختصاصی